sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Olen täällä!

Ohhoppista, onpas edellisestä blogimerkinnästä vierähtänyt tovi! Mutta minähän lupasin jo ensimmäisessä kirjoituksessa unohtaa tämä olemassaolon välillä täysin. Olen lupausteni mittainen nainen! Jos ketä nyt kiinnostaa niin näitä räpimyksiä on yleensä vähän ahkerammin instassa nimimerkin @elksiivi takana.

Minä vain isken tähän läjän kuvia, jooko? Ei selityksiä.

Tai no vähän selityksiä sentään: Tässä on hai.


Tässä olen minä koulua aloittamassa. Projekti "Giljotiini" etenee ;) : 

(Sininen on varjo, ei pettänyt virtsarakko)


Tässä on Bucky Barnes vaihe vaiheelta


Tässä on luonnon antimia ja piirtelyitä :D





Ja tässä näemme lapsukaiseni yllä Winter Soldier-huppari jonka taitavin kätösin hänelle väänsin.



2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavia kaikki! Varsinkin kollaasit ja takki :))!

    VastaaPoista
  2. No vau! Luonnonantimet ja piirrokset ovat upeita.
    Mieltä lämmittää myöskin hieno huppari. Ite olen yrittänyt juuri opetella ompelemaan, hupparikaavakin tuli hankittua. Rohkeus sen aloittamiseen vaan vielä puuttuu.
    Mut missä välissä sun lapsosesta on tullut jo iso?! Juurhan vasta PP:ssä hän oli pikkuinen käärö...

    VastaaPoista

Saa jättää kommenttia jos haluaa :)